Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

"ΤΙ ΕΣΤΙ ΒΕΡΎΚΟΚΟ"?

Καλησπέρα    σας!


                          
                                                 

                                              
 Με διάθεση ερευνητική όχι μόνο για την ιστορία του φρούτου, αλλά και για λα'ι'κές εκφράσεις που έχουν σχέση με το βερίκοκο , παραθέτω ένα μικρό σχόλιο.
 Όλοι έχουμε μία αδυναμία στο πρώτο καλοκαιρινό φρούτο. Μικρό,βελούδινο,μυρωδάτο,με απαλό χρώμα που κατέληξε να λέγεται "βερυκοκί" ,επειδή είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικό .Η γεύση του είναι  γλυκειά και λιώνει στο στόμα όταν είναι ώριμο, και για αυτό είναι αγαπητό σε όλους.Το προσθέτουμε παντού ,είτε το τρώμε μόνο του,   πάντα είναι ωραίο. Έτσι μια και άρχισαν να εμφανίζονται στα μανάβικα, ένοιωσα την ανάγκη να μιλήσουμε και για το βερύκοκο .Φυσικά θα περιμένω να είναι αληθινά ώριμα για να γίνει η μαρμελάδα μου γευστική γλυκειά και πλούσια! Εξ' άλλου έχω μια πείρα που ξεκινάει από τα νεανικά μου χρόνια, πριν ακόμα παντρευτώ, και μετά όταν μέναμε επαρχία, τότε ήταν πολύ εύκολο να βρώ βερύκοκα,γνωστοί που είχαν δέντρα με παρακαλούσαν να πάρω! Κι εγώ δεν έχανα την ευκαιρία!
 Εκτός αυτού το βερίκοκο είναι ένα φρούτο πλούσιο σε βιταμίνες που δυναμώνουν τον οργανισμό ,λένε οτι βοηθάει τον οργανισμό σε διάφορες ασθένειες.Αλλά αυτά ας τα πούν οι ιατροί ,εγώ μιλάω σαν μαμά και Γιαγιά.
Οπως και να έχει το πράγμα πάντως, εμείς θα φτιάξουμε και τις μαρμελάδες μας Βερίκοκο, που θα μπορείτε  να βρείτε σε τρείς συσκευασίες !
  Με γλυκούς χαιρετισμούς 
     η  Γιαγιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου